کفشور

انواع کفشور خطی استیل

در مقاله‌های قبلی در مورد کفشورها صحبت کردیم و فرق آنان با یکدیگر را بررسی کردیم. حال با انواع کفشور خطی استیل همراه شما عزیزان هستیم. انواع کفشور خطی استیل کدام‌اند و چه کاربردهایی دارند؟ در ادامه بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

کفشور چیست؟

یک دریچه کوچک هست که با نوعی درپوش پوشیده شده‌اند. که در دو نوع استیل و غیر استیل عرضه می‌شوند. کفشورها به سه دسته کفشورهای استیل سرامیک خور، سنگ‌خور و گریل تقشیم می‌شوند. این نوع کفشورها در دو نوع خطی و مربعی تولید و عرضه می‌شوند.

 

بیشتر بخوانید: کفشور دوطرفه

 

کفشورهای استیل به صورت خطی و نقطه‌ای (مربعی) تولید می‌شود. که جنس بدنه آن تمام استیل یا پلاستیکی می‌باشد. کفشورهای خطی نیز در انواع تمام استیل گریل، تمام استیل سرامیک خور و گاتر با بدنۀ پلاستیکی عرضه می شوند. معمولاً برای سرویس‌های بهداشتی از کفشورهای تمام استیل و برای فضاهایی مثل تراس، محوطه و … از گاتر پلاستیکی با درپوش استیل استفاده می‌شود. گاترهای پلاستیکی به طول دلخواه به صورت نری و مادگی نصب می‌شوند.

کفشور خطی با توجه به جنس بدنه آن به 4 دسته تقسیم می‌شوند:

  • استیل
  • پلاستیکی
  • سرامیکی
  • آهنی

بیشتر بخوانید: مزایا و معایب کفشور

 

انواع کفشور خطی استیل

کفشورهای خطی استیل در سه نوع طرح‌ دار (شبکه ای)، سرامیک خور و سفارشی تولید و عرضه می‌شوند. انواع کفشور خطی استیل طرح دار و سرامیکی در ابعاد مشخص تولید می‌شوند. در نوع کفشور سفارشی این کفشور براساس نیاز کاربران تولید می‌شود.

محصولات کفشور خطی استیل طرح دار یا شبکه ای

محصولات کفشور خطی سرامیک خور

 

کفشور خطی استیل چیست؟

این نوع از کفشورهای خطی از نوع استیل 304 نگیر می‌باشد. این نوع استیل ضد زنگ است و در برابر نم و رطوبت فضای سرویس بهداشتی، حمام و … مقاوم بوده و جریان آب را به خوبی عبور می‌دهد. علاوه بر کفشور خطی استیل، کفشورهای استیل به صورت نقطه‌ای نیز طراحی می‌شوند که نسبت به عبور اب با کفشورهای خطی تفاوت دارند.

بیشتر بخوانید: مراحل نصب کفشور

 

مزایای کفشور خطی استیل

  • نظافت سریع و آسان
  • استحکام بالا و قوی
  • مقاومت بسیار عالی در برابر زنگ زدگی
  • ظاهر ساده و جذاب که با انواع محیط مختلف هماهنگ می‌شود.

معایب کفشور خطی استیل

بعد از نصب کفشور خطی استیل در فضای سرویس بهداشتی و یا حمام در قسمت ورودی فاضلاب فقط یک خط باریک استیل روی زمین خواهید دید. که این خط شاید مناسب سلیقه بعضی از افراد نباشد. در صورتی که می‌خواهید این خط استیل نباشد و سطح کفشور مانند سرامیک و یا کاشی کف فضای حورد استفاده باشد می‌توانید از کفشور خطی سرامیک خور استفاده کنید. در این حالت کف فضای سرویس یا حمام یک دست خواهد شد.

بیشتر بخوانید: کفشور خطی کاشی خور

 

ابعاد کفشور خطی استیل

عموما کفشورها خطی استیل دارای عرض 8 سانتی متر بوده و عرض آن 30 ، 60 ، 80 ، 100 و 120 سانتی متر است. البته شما می‌توانید ابعاد سفارشی خود را نیز ثبت کنید.

قیمت کفشور خطی استیل

قیمت این نوع محصول نسبت به طرح و متریال و اندازه مصرفی متفاوت می‌باشد.

امیدواریم از خواندن این مقاله رضایت داشته باشید. در ادامه نظرات خود را برای ما قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *