پروفیل دکوراتیو, پروفیل لبه پله, نوار آلمینیوم, نوار استیل

نوار کنج آلومینیوم

نوار کنج آلومینیوم

نوار کنج آلومینیومی به صورت شاخه هایی با 3متر طول و سایز مختلف میباشند که تمامی رنگ ها انادایز میباشد. نوارهای کنج کاشی دارای شکل و مقطع متفاوتی هستند که از نمونه های رایج و پرفروش آن نوار کنج کاشی را می توان نام برد.

قیمت نوار کنج آلومینیوم

علاوه بر این که گفته شد انواع مختلف نوار کنج سرامیک و کاشی میتواند در قیمت محصول تاثیر بگذارد یکی دیگر از مهمترین مواردی که در قیمت فروش این محصول تاثیر دارد، کیفیت آن است به طوری که باید بدانید در حال حاضر شرکت های متعددی اقدام به تولید و ارائه این نوارها نمودند که کیفیت محصولات تولید شده در آنها تفاوت هایی با هم دارند. نوع رنگ نوع جنس آلومینیوم ضخامت محصول و وزن محصول بستگی دارد اما در اینجا شما می توانید بهترین نوار کنج کاشی را با هر جنس و مدلی که بخواهید با قیمت مناسب تهیه کنید.

چگونگی نصب نوار کنج آلومینیوم در کاشیکاری

 نوار کنج شبیه به یک نبشی است که در میان کاشی و زیر کاشیهای کناری قرار میگیرد و در میان دو کاشی فیکس میشود. این نوارها پس از خشک شدن کاشی و سرامیک بخشی از کاشی و سرامیک نصب شده هستند و به قابل جدا شدن نیستندبه جز اینکه کاشی و سرامیک اطراف آن را تخریب نمایید.

پروفیل کنج

پروفیل کنج کاشی برای لبه های بیرونی کاشی که در معرض برخورد و صدمه دیدن هستند تولید شده که در حین اجرای کاشی کاری در کنج کاشی نصب میشود.

برای مشاهده ی مطلب آموزش کاشیکاری به این لینک مراجعه کنید

قبل از نصب سرامیک ابتدا باید سطح زیر ساز آن را یکدست کنید و از محکم بودن آن اطمینان داشته باشید زیرا در صورت مقاوم نبودن بستر کار، سرامیک شل می شود و امکان شکستگی آن بالا می رود. با استفاده از ملات سیمان سطح مورد نظر را پوشش دهید تا به صورت یکنواخت ملات سیمان پخش شود.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *