نوار استیل

نوار کنج سرامیک

نوار کنج سرامیک

طراحی داخلی بر انتقال لبه های گرد تأکید دارد. گلدن لئون  این منظور نوار کنج سرامیک استیل گوشه گرد طراحی کرده است که می تواند از لبه کاشی و سرامیک محافظت کند و زیبایی منزل شما را افزایش دهد.این محصولات قابل استفاده برروی دیوار، اتاق خواب و سرویس بهداشتی می باشند.

نوار لبه کاشی استیل گوشه گرد را برای آب بندی هر دو طرف کاشی و سرامیک 90 درجه و محافظت از لبه کاشی و سرامیک استفاده میکنند. شکل قوس خاص ان  می تواند باعث شود که لبه ان اثر بهتری داشته باشد و مشخصات متفاوتی را ارائه دهد.  رنگ نوار کنج را مطابق با کاشی و سرامیک را انتخاب کرد. نه تنها این نوارها می توانند کمبود ساخت دکوراسیون را جبران کند، بلکه جلوه زیبایی به دکوراسیون نیز افزایش می بخشد.  نوارکاشی گوشه گرد جلوه ای منحصر به فردی برای بسته شدن لبه برای گوشه خارجی دیوار ایجاد می کند.. جز عملکرد محافظتی، می توان از ان برای افزایش جلوه طراحی نیز استفاده کرد. آنها را می توان برای کاشی، فرش یا سنگ دامن یا جلوه های خط تقسیم استفاده کرد. قطعات گوشه ای با کیفیت بالا برای خطوط اتصال استفاده می شود.

پروفیل استیل چیست؟

پروفیل استیل یکی از پراستفاده ترین محصولات لوله و پروفیل میباشد که به دلیل مقاومت فوق العاده برابر خوردگی و نیزظاهر زیبا و منحصربه فردی که دارد استفاده وسیع در صنایع معماری و خانه و دکوراسیون پیدا کرده است.

از مهمترین ویژگی های پروفیل استیل میتوان موارد زیر نام برد:

مقاومت بی مانند در برابر خوردگی

زیبایی منحصربه فرد ان

و نیز دوام زیاد و فرایند پذیری مانند جوش و ابکاری و… نام برد

تنوع ابعاد ورنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *