کفشور

کاربرد کفشور خطی

 کاربرد کفشور خطی چیست؟ کجا مورد استفاده قرار می‌گیرد. در مقاله‌های قبلی کفشور و انواع آن را توضیح دادیم حال می‌خواهیم به بررسی کاربرد کفشور خطی بپردازیم. با ما همراه باشید. کفشورهای خطی را امروزه می‌توان در همه جا مشاهده کرد. این محصول خاص را حتی در اماکن عمومی هم نیز مشاهده می‌شود. ابعادی که در این محصول استفاده می‌شود در شرایط مختلف متفاوت است.

کفشور خطی استیل چیست؟

در محیط‌های مختلف آب می‌بایست به سمت لوله‌های فاضلاب هدایت شود. به همین امر همیشه باید یک کفشور مربعی شکل وجود داشته باشد. کفشورهای خطی مستطیل شکل هستند و در اماکنی نظیر سرویس‌ها و حمام‌ها استفاده می‌شوند. این کفشورها به دلیل بزرگ بودن ابعاد آن‌ها آب بیشتری را جمع و هدایت می‌کند. جنس آنها معمولا از استیل ضد زنگ است. این کفشورها در برابر آب و رطوبت مقاومت کافی نیز دارد. اغلب در وسط این کفشورها یک خروجی به لوله فاضلاب وجود دارد که از طریق آن به لوله‌های فاضلاب هدایت می‌کند. قیمت کفشور استیل نسبت به کفشور برنجی مناسب بوده و همین امر موجب استفاده بیشتر در مصارف مختلف شده است.

 

بیشتر بخوانید: کفشور خطی سفارشی

انواع کفشور استیل خطی

معمولا از المان‌های یک متری تشکیل تشکیل می‌شوند و مستطیل شکل هستند. عرض آنها 8 تا 10 سانتی متر و طول آن 30 تا 100 سانتی متر می‌باشد. بئنه کفشور از و دسته ساده و شیبدار تشکیل می‌شود. نمونه ساده آن به صورت مسطح هست اما نمونه شیبدار آن از یک شیب ملایم از دو طرف کفشوذ به سمت مرکز هدایت می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: مزایای کفشور استیل

کاربرد کفشور خطی

  • استفاده از آن در سرامیک‌های بزرگ
  • شیب کمتر در کف با ترکیب سرامیک اسلب
  • استفاده از کفشور خطی در اماکن عمومی به دلیل مقاومت بالای آن
  • استفاده در جاهایی که رطوبت بالا در آن‌جا هست مثل حمام و…
  • مناسب استفاده در پارکینگ‌ها

 

امیدواریم از خواندن این مقاله رضایت داشته باشید. در ادامه نظرات خود را برای ما قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *