تایل

اتصال کفشور خطی به لوله فاضلاب

اتصال کفشور خطی به لوله فاضلاب

 

اتصال کفشور خطی به لوله فاضلاب قطعه ای است که در کف حمام، سرویس بهداشتی و استخرها قابلیت نصب دارد. کفشور خطی در دو نوع ساده و سرامیکی تهیه می شود و معمولا طول آن تا یک متر متغیر می باشد و روش های نصب متفاوتی نیز دارد.

برای سهولت در خرید محصولات و پروفیل های مورد نظر و نحوه نصب و اجرای آنها می توانید به شرکت لئون پارس اعتماد کنید و بهترین خدمات و محصولات را در زمینه انواع کفشور و پروفیل نبشی، درز انبساط و نوار کنج در اختیار داشته باشید.

کفشور خطی معمولا از نظر ابعاد و نحوه جمع آوری آب با دیگر انواع کفشورها متفاوت هستند. کفشور خطی  تمام استیل

تولید می شود و در هر ابعاد و طول بین نهایت قایل سفارش می باشد

اتصال کفشور خطی به لوله فاضلاب

چندین روش مختلف برای اتصال کفشور خطی به فاضلاب وجود دارد که در این جا به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

یکی از روش ها، استفاده از کانال های سیفون دار است که در این روش با استفاده از کانالی مخصوص مستقیما کفشور به لوله فاضلاب متصل می شود.

در این روش همیشه مقداری آب داخل کفشور باقی می ماند تا از ایجاد بوی بد و حشرات به داخل جلوگیری شود.

روش دیگر استفاده از قطعه خروجی جانبی است که با استفاده از این قطعه شما می توانید از قسمت های جانبی کفشور خطی نیز کانال خروجی به فاضلاب ایجاد کنید. برای ایجاد این حفره به لوله فاضلاب استفاده از چکش گزینه مناسبی است.

روش بعد استفاده از خروجی با قطعه واشر دار است. یکی از حسن های استفاده از این قطعه امکان نصب آن در نقطه دلخواه است. فقط می بایست نقطه مورد نظر برای خروجی سوراخ شده و بعد آن را نصب کنید.

و در نهایت می توانید از خروجی پیچی برای خروج آب به لوله فاضلاب در کفشورهای خطی استفاده کنید که با 4 پیچ به راحتی قابلیت اتصال در کف کانال را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *