پروفیل آلمینیوم, پروفیل لبه پله

ترمز پله آلمینیومی دوبل

ترمز پله آلمینیومی دوبل

ترمز پله آلومینیومی دوبل یا همان ترمز پله دو کانال به صورتی طراحی و ساخته شده است که در واقع می‌تواند ۸ سانت از پله را پوشش دهد. یکی از مزیت های این ترمز پله آلمینیومی دوبل این است که شما می‌توانید در قسمت رویه رنگ بندی‌های مختلفی را به وسیله پی وی سی ایجاد کنید و آن را با دکوراسیون های خود ست کنید و یا به رنگ دلخواهتان برسید. بدنه اصلی ترمز پله آلمینیومی این ضد لغزش همانطوری که از اسم آن مشخص است از جنس آلومینیوم می‌باشد که می‌تواند در شرایط جوی نامناسب دوام بسیار بالایی داشته باشد.

 

مشاهده محصول: ترمز پله آلومینیوکی دوبل

 

ترمز پله آلمینیومی چیست؟

هر ساله تعداد زیادی از افراد در اثر بی احتیاطی از پله سقوط می‌کنند. بنابراین باید به دنبال راهکاری بود تا این خطر را کاهش داد. به همین دلیل نیازمند کنترل پی در پی پله‌ها هستید. یکی از راهکارهایی که می‌توان در نظر گرفت این است که از ترمز پله استفاده کنید. ترمز پله آلمینیومی به نام‌های ترمز پله ضد لغزش، ترمز پله فیک استپ و فکس استپ نیز شهرت دارد.

بیشتر بخوانید: ترمز پله آلومینیومی تک

 

روش نصب:

سرگیر پله آلومینومی دوبل را با دو روش میتوان نصب کرد. این پی وی سی ها به صورت آچ دار و شیار دادرهستند که به راحتی باعث ایجاد اطحکاک میشوند.

نمونه ترمز پله آلمینیومی دو کاناله

اگر نگران رنگ بندی رویه این سرگیر پله هستید، خیالتان راحت PVC ها را میتوان در رنگ بندی مختلفی تولید کرد. پس اگر رنگی مد نظرتان است میتوانید آن را سفارش دهید. مابین این دو نوار پی وی سی شبرنگی قرار داد که باعث میشود لب پله دوبل تخت در شب نیز مشخص باشد و مرز پله ها مشخص کند.

 

بیشتر بخوانید: ترمز پله دوبل تخت

 

کاربرد ترمز پله آلمینیومی دوبل:

ضد لغزش آلومینیومی دوبل مناسب محل هایی است که دارای تردد بالا هستند مکان هایی مانند:

  • بیمارستان
  • رستوران ها
  • مراکز صنعتی
  • و …

 

استفاده از آلومینیومی 6063 به این دلیل است که در شرایط جوی مختلف کاملا مقاوم است و هیچ تغییری در ساختار آن ایجاد نمیشود .

  • به وسیله چسب پلی اورتان و آهن این نوع چسب دارای دوام بیار قوی و ضد آب  است و نصب ساده ای نیز خواهد داشت
  • پیچ و رولپلاک در محل هایی که محدودیتی برای پیچ کرد و سوراخ کردن سنگ ندارد میتوان آن را به زمین پیچ کرد

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر از این محصول به پیج اینستاگرام ما سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *