نوار استیل

زوار کاشی سرامیک

زوار کاشی  سرامیک (نوار گوشه کاشی)

زوار کاشی و سرامیک پروفیلی میباشدکه بابت پوشاندن قسمت های کنج و زاویه دیوار و کف به کار می روند.معمولا در حین انجام کار سرامیک های قرار گرفته در گوشه ها و کنج دیوار ها و کف ها به دلیل برش کناره های تیزی دارند و به دلیل دست گیر بودن به خوبی لعاب کاری نمی شوند و خالی می مانند و به همین دلیل جلوه جالبی ندارند.نوار کنج سرامیک راه حلی مناسب جهت پوشاندن گوشه های قائم بدون لعاب و تیز سرامیک و سنگ که معمولا به دلیل تفاوت رنگ با لعاب سرامیک زیبایی طراحی داخلی را تحت تاثیر قرار می دهد می باشد.زوار کاشی سرامیک در زمان کاشی کاری محکم و ثابت باقی مانده و امکان استفاده به عنوان شمشه قائم توسط کاشی کار را نیز فراهم می آورد.

نوار کنج کاشی و سرامیک چیست؟

طراحی داخلی بر انتقال لبه های گرد تأکید دارد. گلدن لئون  این منظور نوار کنج سرامیک استیل گوشه گرد طراحی کرده است که می تواند از لبه کاشی و سرامیک محافظت کند و زیبایی منزل شما را افزایش دهد.این محصولات قابل استفاده برروی دیوار، اتاق خواب و سرویس بهداشتی می باشند.

نوار لبه کاشی استیل گوشه گرد را برای آب بندی هر دو طرف کاشی و سرامیک 90 درجه و محافظت از لبه کاشی و سرامیک استفاده میکنند. شکل قوس خاص ان  می تواند باعث شود که لبه ان اثر بهتری داشته باشد و مشخصات متفاوتی را ارائه دهد.  رنگ نوار کنج را مطابق با کاشی و سرامیک را انتخاب کرد. نه تنها این نوارها می توانند کمبود ساخت دکوراسیون را جبران کند، بلکه جلوه زیبایی به دکوراسیون نیز افزایش می بخشد.  نوارکاشی گوشه گرد جلوه ای منحصر به فردی برای بسته شدن لبه برای گوشه خارجی دیوار ایجاد می کند.. جز عملکرد محافظتی، می توان از ان برای افزایش جلوه طراحی نیز استفاده کرد. آنها را می توان برای کاشی، فرش یا سنگ دامن یا جلوه های خط تقسیم استفاده کرد. قطعات گوشه ای با کیفیت بالا برای خطوط اتصال استفاده می شود.

استفاده از نوار کنج کاشی و سرامیک باعث ظرافت کاری در کاشیکاری می‌شود.

نبشی کنج کاشی و سرامیک در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی از متریال‌های گوناگون تولید می‌شود.

استفاده از نبشی بیشتر شبیه به قاب سازی طرح و رنگ کاشی و سرامیک است. این قاب سازی به خصوص در کاشی و سرامیک طرح دار بسیار به چشم می‌آید

جنس نوار کنج کاشی و سرامیک

نوع پلاستیکی علاوه بر انعطاف پذیری و فساد پذیری کمتری که دارد می‌تواند انواع رنگ و طرح را به خود بگیرد در نتیجه کاشیکاران به خصوص در فضاهای کوچک و مرطوبی مانند سرویس بهداشتی و حمام از نوارهای کنج پلاستیکی استفاده می‌کنند. در نوع فلزی نیز بیشتر از آلومینیوم و استیل استفاده می‌شود که نوع آلومینیومی از رنگ بندی متنوعی برخوردار است. بیشتر این نوارهای فلزی دارای آبکاری نیکل و کروم هستند و استفاده از آن در سالن‌های پذیرایی، نشیمن ها، آشپزخانه و فضاهای لاکچری کاربرد دارد.

از ویژگی‌های اصلی نوار کنج  عدم زنگ زدگی و مقاومت آن در باربر شکستگی و خوردگی است. به همین دلیل نوارهای کنج به گونه ای است که می‌توان آن را در هر شرایط آب و هوایی به عنوان بخشی برای ظریف کاری نما و دکوراسیون ساختمان استفاده نمود. این نوارها در کنار کاشی و سرامیک از طول عمر بالایی برخوردار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *