پروفیل آلمینیوم, پروفیل خطی نوری

مهمترین مزیت چراغ خطی

مهمترین مزیت چراغ خطی

در این مقاله از سایت لئون پارس می‌خواهیم مهمترین مزیت چراغ خطی را شرح دهیم. چراغ خطی یا همان نور خطی یکی از پرفروش‌ترین محصولات فروشگاه لئون پارس است. پس با ما همراه باشید.

مکانیزم به کار رفته در این نورخطی نسب به چراغ‌های قبلی بسیار متفاوت است و با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن کارایی آن را افزایش داده است و باعث شده تا نور را مناسب و بیشتر در محیط پخش کند. این نورخطی‌ها دارای عرض بندی مختلفی است که با توجه به محیط مدنظر می‌توانید از مدل‌های مختلف استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید: نور خطی و نورپردازی در رستوران

 

پروفیل نور خطی

پروفیل نور خطی در اندازه‌ها و انواع مختلفی تولید می‌شود. اندازه پروفیل نور خطی یا پروفیل چراغ خطی معمولا به صورت اندازه‌های دو سانتی , سه سانتی, چهار سانتی , پنج سانتی و ده سانتی موجود میباشد. پروفیل نورخطی در مدل های تورکار و روکار نیز در دسترس قرار دارند.

 

مهمترین مزیت چراغ خطی

نصب توکار

نورخطی توکار یکی از مزیت‌های مهم است که دیگر اثری از چراغ دیده نمی‌شود و در محیط به صورت توکار نصب می‌شود. اگر محیط که مدنظر شماست این قابلیت را داشته باشد از این مزیت غافل نشوید. حتی برای سقف‌های کناف می‌توان از نور خطی کناف استفاده کرد. چراغ‌های خطی توکار مناسب سقف های کاذب نیز هستند. با این ویژگی دست طراحان داخلی نیز باز است و میتوانند انواع مدل ها را اجرا کنید

نور خطی تو کار

 

از دیگر ویژگی های آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1-طول عمر زیاد

2- کاربرد بالا

3-مصرف بهینه انرژی

4-زیبایی و روشنایی مناسب

 

بیشتر بخوانید: پروفیل خطی نوری

 

ساختار نور خطی به شکل زیر میباشد:

  • دفیوزر
  • پروفیل المینیومی
  • LED
  • Endcap

 

بیشتر بخوانید: نور خطی

 

لوسترهای آویز

یکی از مشکلاتی در لوسترها وجود داشت ارتفاع آن‌ها بود اما با نورخطی هر ارتفاعی را می‌توایند تنظیم کنید کوتاه کنید یا بلند کنید. از مزیت های دیگر میتوان به نوردهی بالا، طول عمر و شار نوری اشاره کرد. چراغ خطی‌های آویز را در هر محلی می‌توانید استفاده کنید و کمترین محل را اشغال میکند. مثلا در آشپزخانه، اتاق پذیرایی یا بالای میز نهار خوری

لوسترهای آویزچراغ خطی آویز

 

امیدواریم از خواندن مقاله مهمترین مزیت چراغ خطی رضایت داشته باشید. برای مشاهده نمونه بیشتر به تلگرام ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *