نوار استیل

نوار استیل و تسمه دیزاین درب ورودی

نوار استیل در

نوار استیل و تسمه دیزاین درب ورودی رو کار یکی از مصالح ساختمانی است که برای کاشی ها، سرامیک ها، چهارچوب های در، لبه های تیز دیوارها به کار می رود. نوار کنج استیل در موارد و اماکن مختلفی مانند خانه ها، بیمارستان ها، مدارس و… استفاده می شود که می تواند باعث زیبایی و حفظ ایمنی شود. در این مقاله به آشنایی با نوار کنج استیل رو کار و انواع نوار کنج استیل رو کار، ویژگی ها و خرید آنها می پردازیم.

نوار استیل و تسمه دیزاین درب ورودی

یکی از قطعات و مصالح ساختمانی است که غالب سنگ کاران و نازک کاران در پروژه های ساختمانی از آنها استفاده می کنند، با کمک این قطعه ساختمانی شما می توانید لبه های تیز و شارپی که در کنج خانه ها و چارچوب ها مشاهده می کنید. بپوشانید و به نوعی آنها را ایمن نمایید.

برای سطوح مختلفی به کار می رود و این باعث می شود تا استفاده از آن گسترش یابد. به عنوان مثال: غالب استفاده از نوار کنج استیل رو کار بر روی سطوح سنگی و کاشی است. که همچنین از دیگر کاربرد های آن می توان در لبه های چهارچوب درها و… نیز اشاره نمود.

به طور کلی می تواند. باعث زیبایی محیط زندگی، ایمن کردن آن از لبه های تیز و برنده و بالا بردن دوام و استحکام سطوح مختلف در پروژه های ساختمانی مختلف شود، امروزه از این نوارها برای قسمت های مختلف خانه به خصوص سرویس های بهداشتی، چهارچوب ها آشپزخانه ها و اماکن عمومی نظیر بیمارستان ها، مدارس و… استفاده می شود.

نوار استیل

نوار استیل و تسمه دیزاین درب ورودی

روکار کاربرد های زیادی دارد که این باعث می شود. تا نوار های کنج روکار برای مصارف مختلف. به مانند لبه های شیشه آینه ستون و… در انواع گوناگون تولید شوند.

روکار را می توان برحسب جنس و رنگ و طراحی که دارند دسته بندی نمود.

 

نوار استیل

استیل بین سرامیکنوار استیل درنوار استیلنوار استیل

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *