پروفیل آلمینیوم, پروفیل خطی نوری

پروفیل خطی نوری

پروفیل خطی نوری با بیش از ١٠٠٠ شکل و اندازه مختلف برای نورپردازی معماری داخلی و خارجی وجود دارد. طراحی نور پردازی نیز تغییر کرده و نور خطی جایگزین لامپ یا چراغ‌ها شده است. به همین دلیل این استفاده نیز طراحی به روز و مدرن و استفاده از دانش روز می‌باشد. نور خطی‌ها نسبت و چراغ‌های دیگر مصرف انرژی کمتر و نور بیشتری را ساطح می‌کنند.

پروفیل‌های نور خطی کاربردهای گوناگونی در فضای داخلی و بیرون ساختمان‌ها دارند. به عنوان نورپردازی برای سایبان، راهرو، پنجره و یا نورپردازی به صورتی خطی در بخش‌های مخفی سقف و دیوار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

بیشتر بخوانید: مهمترین مزیت چراغ خطی

 

ساختار پروفیل خطی نوری

ساختار نور خطی به شکل زیر می‌باشد:

  • دفیوزر
  • پروفیل المینیومی
  • LED
  • Endcap

ساختار پروفیل خطی نوری

انواع پروفیل نور خطی

پروفیل نور خطی در اندازه‌ها و انواع مختلفی تولید می‌شود. اندازه پروفیل نورخطی یا پروفیل چراغ خطی معمولا به صورت اندازه‌های دو سانتی , سه سانتی, چهار سانتی , پنج سانتی و ده سانتی موجود می‌باشد. پروفیل نورخطی در مدل‌های توکار و روکار نیز در دسترس قرار دارند.

 

انواع پروفیل نور خطی

 

اما مدل دیگری که کاربرد مناسبی نیز دارد پروفیل نورخطی مناسب سقف‌های کناف می‌باشد که طرفداران زیادی دارد. پروفیل نورخطی مدل کناف به گونه‌ای طراحی شده است که به وسیله فنرهای مخصوص به راحتی در سقف‌های پیش ساخته مانند کناف قرار می‌گیرد.

به همین خاطر، یکی از مولفه های تعیین قیمت LED در بازار،  رنگ آن است.

لامپ های ال ای دی چند جزء بسیار مهم دارند:
  • دیود نوری SMD: که وظیفه تولید نور را بر عهده دارد.
  • درایور: که وظیفه تبدیل برق (AC) به جریان (DC) را دارد.
  • هیت سینک: که جهت دفع حرارت لامپ ها از جنس آلومینیوم تولید می شود.

 

پروفیل نورخطی

نتیجه نهایی:

شرکت لئون پارت تولید کننده انواع نوار خطی با بهترین کیفیت می‌باشد و شما عزیزان با اطمینان کامل و با آسودگی خاطر می‌توانید خریداری کنید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *