پروفیل آلمینیوم, پروفیل خطی نوری, پروفیل دکوراتیو

پروفیل نور خطی قرنیز 8 سانتی led خور

قرنیز 8سانتی LEDدار

قرنیز 8 سانتی

پروفیل نوری خطی قرنیز 8 سانتی led دار یکی از   تجهیزات ساختمانی است که با قابلیت های به خصوصی که دارد از جمله زیبایی و روشنایی که محیط می دهد، سبب استقبال عده زیادی از معماران و طراحی داخلی و خارجی شده است.

این چراغ ساده اما پرطرفدار امروزه در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه به فور دیده می شود و در ایران نیز شرکت های مختلفی به ساخت پروفیل نور خطی قرنیز led دار مشغول به فعالیت هستند، که شرکت تک مت یکی از این شرکت های تولیدی معتبر است که با سال ها سابقه محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه می کند.
در این مقاله قصد داریم شما را با موضوع پروفیل نور خطی قرنیز led دار آشنا کنیم و به ویژگی ها و کاربرد آن بپردازیم، پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

پروفیل نور خطی 

پروفیل نور خطی با ساختار بدنه آلومینیومی، چراغ ال ای دی و دیفیوزری که دارد اتمسفر مخصوص با نور ملایمی در موقعیت های مختلفی چون سقف و دیوارها ایجاد می کند یا به پله ها، راهروها و مکان هایی که قابل پیاده روی هستند، طراحی نوری متفاوت می دهد که قابلیت افزایش یا کاهش سطح نور را دارا می باشد.

هم چنین یک فضای پیشنهادی از نور را به دیوار ها و نمای خارجی آن از طریق تناوب نور و سایه ها ارائه می کند و اگر در جستجوی یک سورپرایز و تاثیر نورهای اصلی هستید،

پروفیل های نور خطی یک انتخاب ایده آلی برای خلق محیط هایی که طراحی نور نقش اصلی را بازی می کند، می باشد.
نور خطی به شما کمک می کند تا یک چارچوب بی نظیری از عبور نور و در محدوه ای از فضا ایجاد کنید که ممکن است محدوده داخلی ساختمانی باشد یا خارج از آن.
پروفیل های نور خطی مدل led دار تکنیک خلاقانه ای است برای افزایش جذابیت اتاق ها با نوری که پایداری و مقاومت بالایی دارند.
چراغ های led دار می توانند در داخل پروفیل هایی که از متریال های مختلف ساخته شده اند، جای بگیرند که مناسب ترین آن ها مشخصا فلز است، پروفیل های آلومینیوم به اندازه کافی گرما را انتشار می دهند، مانع گرمای بیش از حد می شوند و در هر صورت راه کارهای متنوعی از این نوع پروفیل وجود دارد که در انواع مختلف طراحی شده اند.

قیمت قرنیز نوری 8 سانتی

با توجه به فضا و سلیقه شخصی می توان پروفیل های نور خطی led  دار را در هر محیطی مورد استفاده قرار دارد.
از لحاظ بصری و عملی پروفیل های نور خطی فلزی گزینه ایده آلی برای محیط های مدرن به خصوص معماری مینیمال می باشد و اگر خواستار خلق یک محیط و اتمسفر جذاب هستید، پروفیل های نور خطی با سیستم رنگی RGW انتخاب خوبی خواهد بود.
پروفیل های نور خطی با این سیستم رنگی که دارند، نور را با انواع سایه ها و یک درجه نوری زیبایی ایجاد می کنند که در واقع ترکیب سه رنگ قرمز، سبز و آبی است که در فضاهای داخلی و خارجی قابل نصب و استفاده هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *