مقالات و نوشته های فروشگاه لیان پارس صنعت

کمی در مورد کفشور سرامیک خور

کفشور خطی,کمی در مورد کفشور سرامیک خور

کمی در مورد کفشور سرامیک خور در این مقاله میخواهیم صحبت کنیم و کمی در مورد این نوع کفشور صحبت کنیم

 

مقدمه

کفشور ها در دسته های مختلفی ساخته شده اند؛ هرکدام خصوصیات فنی، ظاهر و کاربرد متفاوت دارند که برای انتخاب درست باید بر تفاوت ها مسلط باشید.

این مطلب فرصتی فراهم میکند تا با انواع کفشور از کفشور سیفون اتومات گرفته تا کفشور سرامیک خور آشنا شوید. در آخر هم به کفشور سفارشی لئون پارس میپردازیم.

 

کفشور سرامیک خور چیست؟

کفشور سرامیک خور تعریف ساده ای دارد و اگر با ساختار آن آشنا شوید، متوجه خواهید شد چندان پیچیده و متفاوت نیست.

کفشور سرامیک خور از نظر ساختار بسیار نزدیک به کفشور های معمولی است البته یک تفاوت برجسته دارد؛ اینبار بجای اینکه روی کفپوش با کاور استیل پوشانده شود، با یک تکه مربعی شکل از جنس سرامیک استتار خواهد شد.

چگونه؟

اگر نگاهی به ساختار کفشور بیندازید، پایه هایی میبنید که برای حمل قاب استیل تعبیه شده اند. موقعی که کفشور سرامیک خور نصب میشود، ابعاد قاب اندازه گیری شده و تکه ای سرامیک مربعی شکل با همان سایز جدا شده تا روی قاب گذاشته شود.

به همین راحتی…

بعد از اتمام نصب اگر به نقطه ای که کفشور کارگذاشته شده است نگاه کنید، چیزی جز سرامیک نخواهید دید و زمین یکدست به نظر میرسد.

کمی در مورد کفشور سرامیک خور

کمی در مورد کفشور سرامیک خور

کفشور سیفون دار چیست؟

به هر کفشوری نگاه کنید، به نظر میرسد شبیه به مدل های دیگر است درصورتی که جزییات فنی متفاوتی را در خود جای داده است و قرار است خدمات تازه ای بدهد.

کفشور سیفون دار مدلی نیست که تازه روانه بازار شده باشد و از قدیم ساخته میشد اما به مرور تکامل پیدا کرده است.

اگر بخواهیم ساختار کفشور سیفون دار را به زبان ساده توضیح دهیم، با خود یک سیفون به همراه دارد. در واقع به خروجی آن نگاه کنید، سیفونی را میبینید که به کفشور چسبیده و جدا نمیشود. این یک مزیت است چون دیگر احتیاج نیست برای وصل کردن کفشور به لوله فاضلاب وقت گذاشته و از چسب استفاده کنید.

 

کفشور سیفون اتومات چیست؟

یکی از ویژگی هایی که کفشور سیفون اتومات را در رقابت با مدل های دیگر پیروز کرده است، عدم نشتی آب میباشد.

درواقع چون در همان مراحل ساخت، سیفون به کفشور چسبیده و هیچ درزی میانشان نیست، آب از آن خارج نمیشود. اگر روی نشتی آب حساس هستید و ازین بابت زیاد به مشکل برمیخورید، باید کفشور سیفون اتومات تهیه کنید.

دیگر برتری این است هزینه نصب کفشور را کمتر کرده است. یعنی احتیاج نیست برای جوشکاری و چسبکاری زمان بگذارید. در واقع فقط کمی سوکت ها و سر لوله فاضلاب را به چسب آغشته میکنید. این تمام کاری ست که باید انجام دهید.

کفشور سیفون برنجی با کفشور استیل چه فرقی میکند؟

کفشور سیفون برنجی از نظر ظاهری بسیار زیباست و چندین برابر روی دکوراسیون تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

این مدل به دسته های مختلفی تقسیم میشود. مثلا برنجی خطی ساخته یا با اسم برنجی کروم براق روانه بازار میشود. رزگلد و برنز هم در لیست دیده میشود. در مجموع فهرست مدل های کفشور سیفون برنجی زیاد است.

اولین تفاوتی که با کفشور استیل دارد و بهتر است ابتدا به آن اشاره کنیم، قیمت است. این محصول از آلیاژ برنج شکل گرفته است که روی قیمت تاثیر دارد.

البته برای اینکه افراد بتوانند کفشور سیفون برنجی را با هزینه کمتری دریافت کنند، سرب و آلمینیوم با آلیاژ اصلی مخلوط میشود. این روی استحکام تاثیر میگذارد پس اگر مدام از شوینده های قوی استفاده میکنید، بجای کفشور سیفون برنجی بهتر است مدل های دیگر کفشور را انتخاب کنید. در غیر اینصوت کفشور سیفون برنجی هم فاکتور زیبایی و هم مقاومت خوب را داراست.

 

کفشور سفارشی چیست؟

خبر خوب این که میتوانید به تولیدکننده درخواست دهید کفشوری مطابق با خواسته ها و نیازتان بسازد.

اولین سوالی که در مورد ساخت کفشور سفارشی بوجود می آید، این است تا چه حد دستتان باز است طول و سایز کفشور را تعیین کنید؟

معمولا وقتی صحبت سفارشی بودن به میان می آید، چندان محدودیتی نیست بنابراین دیده شده کفشور های 2.95 متری هم ساخته شده اند.

البته موقعی که طول کفشور را میخواهید به تولیدکننده اعلام کنید، این نکته را درنظر داشته باشید ارسالشان کار مشکلی ست. یعنی موقع انتقال کفشور بالای 3 متر به منزلتان، امکان دارد کمی تاب بردارد.

خب باید چکار کرد؟

در چنین مواقعی بهتر است ایده کفشور سفارشی را کنار گذاشته و بجایش از گاتر های سرامیک خور تهیه کنید. گاتر هایی که پنهای 7 سانتی متری دارند گزینه بسیار خوبی هستند. بنابراین مراحل نصبش بدون استرس و مشکل اجرا خواهدشد.

کمی در مورد کفشور سرامیک خور

کمی در مورد کفشور سرامیک خور

نکات مهم در خرید کفشور سفارشی لئون پارس

عرض: برای کفشور سفارشی لئون پارس دستتان باز است تا هر عرضی میخواهید تعیین کنید. از 5 سانتی میتوانید شروع کرده و باتوجه به نیازتان پهنا را افزایش دهید.

عمق: عمق در مدل های مختلف کفشور فرق میکند. برای مثال برای کفشور سرامیک خور سفارشی از 3 سانتیمتر شروع میشود. در کفشور سنگ خور چون ضخامت سنگ بیشتر است، عدد تغییر خواهد کرد.

 

کفشور سفارشی طلایی

همانطور که از نام کفشور سفارشی طلایی پیداست، تفاوتش در رنگ طلایی آن میباشد.

جنس محصول استیل است که با یک زیره پلاستیک ساخته شده است. درمجموع وزن به 200 گرم میرسد.

 

در ادامه تعدادی از محصولات کفشور سرامیک خور را میتوانید مشاهده کنید

این محصولات تولید شده توسط شرکت لیان پارس صنعت میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *