گاتر

تفاوت گاتر پلاستیکی با استیل

تفاوت گاتر پلاستیکی با استیل چیست؟ در این مقاله می‌خواهیم درباره تفاوت و فرق بین گاتر پلاستیکی و استیل را برای شما شرح دهیم. با لئون پارس همراه باشید.

تفاوت گاتر پلاستیکی با استیل را میتوان به این صورات توضیح داد. گاترهای استیل ضد زنگ بوده و نگیر و سالیان سال به همان شکل بدون زدگی باقی میماند ولی گاترهای پلاستیکی طول عمر پایین داشته و جلوی بوی نامطبوع را نمی‌گیرد و امکان شکستگی دارد.

گاترهای استیل در دو نوع کفشور خطی تمام استیل و گاتر پی وی سی با گریتینگ استیل تولید می‌شوند. کفشورهای خطی تمام استیل برای سرویس‌های بهداشتی در طول 30 الی 100 سانتیمتر تولید در انواع گریتینگی و کفشور خطی سرامیک خور می‌شوند. البته به صورت سفارشی در طول بیشتر نیز قابل تولید هستند. اما گاترهای پی وی سی با گریتینگ استیل دارای سیستم ماژولار هستند. به این معنا که در طول دلخواه به صورت نری مادگی گاترها به یکدیگر متصل شده و ابتدا و انتهای کار اندکپ استفاده می‌شود. همچنین می توان این گاترها را برش داد و با سایز مورد نیاز در پروژه منطبق نمود. جهت اطلاع از سایزها و انواع گاتر استیل موجود با شرکت تماس حاصل فرمایید.

گاترهای پلاستیکی از جنس پلی پروپیلن هستند گریتینگ این گاترها می‌تواند پلی پروپیلن، پی وی سی، پلی آمید یا کامپوزیتی باشد. مزیت گاترهای پلاستیکی وزن پایین، مقاومت شیمیایی بالا، قیمت ارزان‌تر به نسبت گاترهای فلزی، عدم ایجاد سر و صدا هنگام عبور اتومبیل و اجرای آسان آنهاست. در مدلهای با گریتینگ پلی آمید و یا کامپوزیتی مقاومت وزنی و مقاومت حرارتی نیز بالاتر از سایر مدلهاست و می توان از این سری گاترها در پارکینگ و یا فضاهای صنعتی مثل آشپزخانه رستوران‌ها یا کارخانجات نیز استفاده نمود. انواع گاتر پلاستیکی توسط شرکت‌های هاراتون آلمان و نیکول فرانسه تولید می شوند که هر یک کاربرد مخصوص به خود را دارد.

تفاوت گاتر پلاستیکی با استیل

  • ویژگی اتصال به لوله فاضلاب در سایزهای مختلف
  • قابلیت اتصال به لوله فاضلاب از انتها و جانب گاتر
  • قابلیت اتصال به صورت L یا T به سایر کانالها

تفاوت گاتر پلاستیکی

  • قابلیت اتصال به لوله فاضلاب در سایز مختلف
  • عدم قابلیت اتصال به صورت L یا T به سایر کانالها
  • وزن سبک تر و حمل نقل آسان تر به نسبت گاترهای فلزی

تفاوت گاتر پلاستیکی با استیل

 

 

امیدواریم از خواندن مقاله تفاوت گاتر پلاستیکی با استیل رضایت داشته باشید. در ادامه نظرات خود را برای ما قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *