کفشور

مراحل نصب کفشور

مراحل نصب کفشور

کفشور مناسب با طرح های ساده را برای حمام خود انتخاب کنید. ظرافت غیرقابل انکار آنها را به برترین انتخاب طراحان در سراسر جهان تبدیل کرده است، برای انکه آبکش خود را برجسته کنید یا ناپدید کنید.کفشورهای طراحی ما در طیف وسیعی از اندازه‌ها، رنگ‌ها و پرداخت‌ها در دسترس هستند – حتی پرداخت‌های ویژه مانند مشکی، طلایی، نقره ای و… بسیاری موارد دیگر.

مراحل نصب کفشور:

1_مکان را انتخاب کنید

یک کفشور خطی دوش را می توان به 4 روش متفاوت نصب کرد، دیواری  و یا روی زمین . شما باید مدلی را نصب کنید که برای مکان منحصر به فرد شما مناسب باشد . صرف نظر از اینکه کفشور دوش در کجا قرار می گیرد، کف باید به سمت کانال شیب دار شود تا اطمینان حاصل شود که تمام آب تخلیه می شود. زمانی که شیب به سمت کفشور کافی نباشد  آب جمع میشود و موجب گرفتگی لوله در حمام می شود.

2_محل کار خود را اماده کنید

قبل از شروع  نصب، خواهشا چک کنید که آیا کف و محل کار تمیز میباشد یا خیر. نکته مهم دیگر که مطمئن شویدکه زباله ها یا کثیفی ها نمی توانند در حین مونتاژ وارد فاضلاب دوش شوند. می توانید با استفاده از غشای آب بندی از قبل مونتاژ شده یا یک پارچه، از کفشور مراقبت کنید.

3_ارتفاع کفشور دوش را محاسبه کنید

ابتدا باید ارتفاع کفشور دوش را تعیین کنید. به خاطر داشته باشید که برای مطمئن بودن از کفشور بهینه آب، کاشی ها باید در سطح یا 1 میلی متر بالاتر از لبه بالای کفشور دوش گذاشته شوند. هنگام محاسبه عمق کل، لطفاً موارد زیر را در نظر بگیرید:

ضخامت کاشی، لایه چسب کاشی و لایه تراز.

4_ پوشش دریچه یا درپوش را جاگذاری کنید

پس از خشک شدن مواد درزگیر می توان کفشور را تمیز کرد، سپس درپوش با ارتفاع قابل تنظیم را قرار داده و با ضخامت کاشی تنظیم میکنیم.

5_کفشور را مهر و موم کنید

پس از قرار دادن کاشی ها، باید اتصال بین کف کاشی کاری شده و کفشور برای همیشه با یک درزگیر الاستیک (اتصال نگهدارنده) مهر و موم شود. سطوح چسبندگی باید عاری از ملات، چسب و دیگر مواد باقیمانده چسبنده باشد.

[aparat id=’

‘]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *