تایل

تایل جدید جایگزین کاشی های قدیمی

تایل جدید جایگزین کاشی های قدیمی

آنچه که کاشی در دیوارپوشی به عهده داشت به خاطر حالت نسبتا جلادارش جز جلوگیری از نفوذ مایعات به دیوار و پاک شدن لکه ها تا حدودی زیبایی و کمک به دکوراسیون بود .

ابرادات

یکم : در ساخت کاشی های با ساختار خاک رس همیشه احتمال تاب داشتن کاشی،رنگ پریدگی ،لب پر شدن، تفاوت در بین پرده های رنگی کاشی و نصب یکسان از مشکلات بالقوه آنها محصسوب می شده است.

دوم : در برخی از انوع کاشی  قدیمی احتمال جذب آب و نفوذ آن وجود دارد این در حالی است که یکی از وظایف کاشی جلوگیری از نفوذ رطوبت به دیوار است.

سوم : به دلیل نوع جنسشان در مقابل ضربه بسیار آسیب پذیرند و هم در مرحله نصب و جابه جایی و هم بعد از نصب ممکن است در اثر ضربه دچار شکستگی و تخریب شود.

چهارم : با وجود جلای نسبی که در سطح کاشی خاک رس موجود است باز هم شاهد آنیم که لکه هایی مخصوصا لکه ی غذای روغنی به سختی از سطح آن پاک میشود.

پنجم : با وجود گسترش نسبی این صنعت بازهم از دایره ی تنوعی وسیعی برخوردارنیست و کم شدن جلا و رنگ پریدگی در اثر گذشت زمان هم یکی از محتملات کاشی خاک رس است.

هفتم :دو ریزی زمان نصب و گاه دقیق در نیامدن پوشش دیوار از دیگر ایرادها محسوب میشود

مزایای کاشی بین کابینتی مدرن

زیبایی خیره کننده اولین دلیل انتخاب نسل جدید تایل لوکس و مدرن گلدن لئون است. تایل های لوکس گلدن لئون به قدری جذاب هستند که به محض ورود شخص به محیط کارشده آنها را مجذوب جلوه خودشان میکند.

به راحتی می توانیم با یک پارچه نم و یا حتی با اسکاج و ابر و آب ویا شوینده های مجاز آنها را بشوریم.

تنوع در طرح و رنگ شاخص ترین ویژگی تایل جدید و تایل ها نسبت به کاشی های سنتی و سرامبک می باشند. تنوع بیش از هزار مدل رنگ و طرح های با چیدمان های متفاوت همچون تایل آلومینیومی،تایل استیل،تایل طرح کورین،تایل میکس،تایل آیینه ای و مواردی از این دست.

یکی دیگر از نکات مهم کاشی های جدید گلدن لئون عمر بالا و با کیفیت آن هاست.

کارکرد کاشی لوکس و جدید در انواع سرویس های بهداشتی ، لابی های هتل ها ،آسانسورها، بین کابینت آشپزخانه ها ، پشت تی وی ها،فضاهای اداری و مغازه ها و تمام مکان هایی که نیاز لوکس بودن و مدرن بودن را احساس می کنند می باشد.

وجالب ترین وجه تایل گلدن لئون این است که آنها دارای خاصیت عایق بودن حرارت و صوت هستند واین مورد در زمینه انرژی و جز آن با توجه به آلودگی صوتی موجود در کلانشهرها میتواند به بهینه بودن این دیوارپوش ها کمک اساسی میکند.

[aparat id=’iOnMS’]

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *