کاشی و سرامیک, کفشور

کفشورخطی طلایی

کفشورخطی طلایی

کفشورخطی طلایی به دلیل مدرن بودن و جذابیت بیشتری نسبت به بقیه کفشورها دارد و عموما در حمام و استخرها مورد استفاده قرار میگیرد.

بعضی از این کفشورها به جای تور روی آنها سرامیک و یا سنگ نصب می کنند تا  با محیط کف سالن و یا استخر کاملا هماهنگ شود و  به آن کفشور خطی می گویند. این کفشور ها در مقابل بقیه کفشور هاجذابیت بیشتری دارندو محبوبتر هستند.

این مدل بهترین نوع کفشور خطی جهت استفاده در سرویس های بهداشتی است. در زیر به برخی مزیت های آن اشاره میشود :

مزیت های آن

  • تمیزی بهتر و جرم ناپذیری
  • استحکام فشار بالاتر
  • یکنواخت بودن کلیه قسمت های کفشور

چند نکته در مورد خرید  کفشور خطی

  1. حتما در زمان انتخاب کفشور به طرح و نقش آن توجه کنید که حتما ماسب و با محیط شما و حیاط و… جور باشد و با یک دیگر جور باشد و نمایی زیبا به منزل شما بدهد.
  2.  با توجه به میزان آبریزی هر مکانی ازکفشور مناسب همان مکان استفاده کنید به طور مثال در  استخر ها و پارکینگ ها  از کفشور خطی استفاده میشود.
  3. در محیط هایی که افتاب مستقیم میباشد نباید از کفشورهای پلاستیکی استفاده کرد به همین منظور از کفشورهای خطی کاشی خور یا سسرامیک خور استفاده میکنند که هم ست مکان شما میشود هم زیبایی منحر به فردی به منزل شما میبخشد
  4. کفشورهای خطی تا زمانی که آب روی ان قرار نگیرد سوپاپ ان باز نمیشود و مهمترین مزیت ان این است که از امدم حشرات جلوگیری میکند و بوی نا مطبوع فاضلاب به داخل نمی اید.
  5. نکته دیگر اینکه انتخاب جنس و نوع کف شور حیاط مهم است چرا که حتما باید کفشور حیاط مقاوم باشد در مقابل سرما و گرما و حتی فشارهای رفت وآمد ماشین ها مقاوم باشد.
کفشورهای خطی در چه مکان هایی بیشتر کاربرد دارد؟

کفشورهای خطی طلایی اصولا در کنار استخرها و در پارکینگ ها و مکان های عمومی مورد استفاده قرار میگیرد.

 این کفشورها در اطراف استخر ، موتورخانه ، رمپ پارکینگ استفاده می شود ولی استفاده از آنها در سرویس بهداشتی توصیه نمی شود . عرض و ضخامت این کفشور به علت استحکام بخشیدن لازم، بلندتر و بیشتر می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *