کاشی و سرامیک, کفشور

کفشور خارجی استیل

کفشور خارجی استیل یکی از مهم ترین اجزای حمام شما است. در حالی که بسیاری از مردم اکثراً هنگام طراحی دوش خود ظاهر را در نظر می‌گیرند، اما در واقع عملکرد مناسب مهمتر است. مگر اینکه بخواهید در آب کثیفی که به سرعت جمع می شود و جایی برای فرار ندارد، بایستید،

اما انواع مختلفی از کفشور خارجی استیل مجموعه های تخلیه دوش وجود دارد، و همه آنها برای هر موقعیتی قابل استفاده نیستند. اگر انتخاب اشتباهی داشته باشید، ممکن است با عواقب ناخواسته‌ای مانند نشتی که باعث ایجاد کپک و کپک زیر کف دوش می‌شود، مواجه شوید. این یک راه حل گران قیمت خواهد بود که در وهله اول با استفاده از کفشور مناسب بهتر است از آن اجتناب کنید.

 

بیشتر بخوانید: انواع کفشور خطی استیل

 

مزایای کفشور خارجی استیل

از مزایای کفشور خارجی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلوگیری از ورود بوی نامطبوع در هنگام سیفوناژ خود عامل مهمی برای استفاده از کفشور سوپاپ دار می‌باشد.
  • جلوگیری از ورود سوسک و حشرات موذی: چرا که این سوپاپها از سمت بالا باز می‌شوند و به هیچ عنوان دیگر سوسک ها و… راهی برای ورود به فضای داخل ساختمان را ندارند.
  • جلوگیری از گرفتن لوله فاضلاب؛ این کفشورها به خودی خود باعث می‌شوند، آشغال های بزرگ که خود عامل اصلی گرفتگی لوله است وارد لوله فاضلاب نشوند و به بر روی کفشور سوپاپ دار بایستند.

 

بیشتر بخوانید: کاربرد کفشور خطی

 

تفاوت کفشور استیل و سنگ‌خور

تفاوت کفشور استیل و سنگ خور به این صورت است که رویه کفشور خطی استیل، یک لایه استیل به ضخامت بدنه کفشور است که هیچ اجزای دیگری درون آن قرارنگرفته؛ اما رویه کفشور خطی سرامیک‌خور یک قاب استیل به ضخامت بدنه کفشور است که برشی از متریال پوشاننده کف زمین در آن قرارمی‌گیرد تا همه‌جای زمین یکنواخت دیده‌ شود.

این مدل با مدل سرامیک خور در استفاده از متریال با ضخامت بیشتر از 10 میلیمتر در کف می‌باشد. در این مدل می‌توان از ضخامت 5/1 الی 3 سانتیمتر از سنگ طبیعی روی کفشور استفاده می‌شود.

تفاوت کفشور استیل و سنگ‌خور

نقطه تخلیه

کفشورهای نقطه‌ای رایج ترین نوع تخلیه دوش هستند که همه ما باید با آن آشنا باشیم. این یک کفشور کوچک است که معمولاً در مرکز کف دوش قرار می گیرد. کف باید از همه جهات به سمت این کفشور شیب دار باشد تا اطمینان حاصل شود که آب به اندازه کافی تخلیه می شود. اینها اغلب گرد هستند، اگرچه می‌توانید آنهایی را که رویه‌ی مربع دارند نیز تهیه کنید که احتمالاً با کاشی‌های مربعی مناسب‌تر هستند. کفشور های نقطه ای کوچک و ارزان هستند، اما همچنان کفشور زیادی برای هر دوش فراهم می‌کنند.

از آنجایی که کف باید از همه جهات شیبدار با یک کفشور نقطه‌ای باشد، در مورد نوع کاشی‌هایی که می‌توانید استفاده کنید محدودتر خواهید بود. به طور کلی، برای کار با شیب، باید کاشی‌های کوچکتر را بچسبانید. این نوع کفشور در دوش‌های دارای حاشیه استفاده می‌شود و بهترین گزینه برای دوش‌های بدون حاشیه نیست.

نقطه تخلیه

 

 

امیدواریم از خواندن مقاله کفشور خارجی استیل رضایت داشته باشید. برای مشاهده انواع نمونه کار کفشور به کانال تلگرام ما سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *