کفشور, گاتر

تولید و پخش گاتر

تولید و پخش گاتر در ایران بسیار کار سختی می‌باشد زیرا در ان تقلب زیاد بوده و هرکسی نمی‌تواند با کیفیت بالا آن را تولید کند. شرکت لئون پارس به عنوان تولید کننده انواع گاتر و کفشور با بهترین مواد اولیه و کمترین قیمت در ایران فعالیت دارد.

تفاوت گاتر و کفشورها یا کانال‌های انتقال آب چیست؟ همانطور که از نام این محصول پیداست، گاتر  برای جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی می‌باشد که از طریق شستشو یا بارندگی در کف ساختمان وجود دارد. کار ان انتقال آب‌های اضافی سطح به داخل فاضلاب می‌باشد. کانال‌های کفشور برای جمع آوری آب زیرسطحی و کانال‌های انتقال آب برای منتقل کردن آب از نقطه‌ای به نقطۀ دیگر جهت مصارف کشاورزی و … به کار می‌روند. همچنین انواع ترنچ تاسیساتی نیز برای عبور کابل‌های برق یا لوله کشی‌ها مورد استفاده قرار می گیرند که معمولاً سرپوشیده هستند.

 

بیشتر بخوانید: تفاوت گاتر و ترنچ

تولیدی گاتر

تفاوت گاتر با کانال اب

گاترها معمولاً روباز بوده و گریتینگ ندارند و به صورت اماده و سفارشی وجود دارد. کانال‌های اب را مانند جوب سرپوش ندارند در صورتی که گاتر دارای گریل یا گریتینگ فلزی یا پلاستیکی هستند. دلیل وجود گریتینگ، عبور مرور عابر پیاده یا اتومبیل از روی کانالهای پیش ساخته هدایت آب است، در صورتی که در مورد کانالهای انتقال آب که عمدتاً در باغها و برای مصارف آبیاری مورد استفاده قرار می گیرند، عبور و مروری از روی کانال صورت نمی گیرد. کانالهای انتقال آب سایز بزرگتری نسبت به کانالهای جمع آوری آبهای سطحی دارند و علتِ آن حجم زیادِ آب انتقالی است. در مورد گاتر،. تفاوت دیگر کانالهای انتقال آب و کانالهای هدایت آبهای سطحی در جنسِ بدنۀ این کانالهاست. جنس کانال های انتقال آب از بتن میباشد و بسیر مقاوم میباشند.

امیدواریم از خواندن مقاله تولید و پخش گاتر رضایت داشته باشید. در ادامه نظرات خود را برای ما قرار دهید. همچنین برای مشاهده انواع گاترهای تولیدی توسط شرکت ما به دسته بندی گاتر در منوی محصولات رجوع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *