پروفیل خطی نوری, پروفیل دکوراتیو, نوار آلمینیوم

پروفیل

در این مقاله از سایت لئون پارس می‌خواهیم درباره کاربرد پروفیل و ویژگی های پروفیل به شما کاربران گرامی توضیحاتی را ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید.

پروفیل کاربردهای زیادی در صنایع دکوراسیون و ساختمان دارد. این پروفیل ها به انواع مختلف خطی، کنج، نبشی و… تولید می‌شود و به رنگ متنوع به نوع درخواست مشتری تولید می‌شود. در بین کاشی روی پله به عنوان سرعت گیر در در داخل کار و روی کار در دیوار و کف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوارها به دلیل زیبایی منحصر به فردی که دارد و ضد خش  بودن آن کاربردهای فراوانی دارد.

پروفیل چیست

ویژگی های پروفیل

  1. از ویژگی‌های نوار پروفیل میتوان به تنوع اشکال مربع و گرد و مستطیل اشاره کرد که میتوان در انواع مکان‌ها از ان‌ها استفاده کرد و شکل مکان مورد نظر شما را می‌گیرد.
  2. از دیگر ویژگی این نوارها دارای رنگ بندی‌های متنوع و زیبا می‌باشد.
  3. از مهمترین ویژگی آن‌ها دوام بالای آن‌ها در برابر زدگی و خوردگی می‌باشد.
  4. پروفیل‌های آلومینیومی ظریف و شکیل هستند و نصب آن‌ها آسان و سریع است.
  5. همچنین غیرقابل اشتعال می‌باشند و برای نصب در آشپزخانه‌ها گزینه امن و مناسبی به حساب می‌آیند.
  6. روی پنجره‌هایی که از جنس آلومینیوم هستند، می‌توان شیشه دوجداره یا چند جداره نصب کرد و با این کار، کاربری‌شان را به کاربری پنجره UPVC نزدیک کرد.

ویژگی پروفیل

کاربرد پروفیل

کاربرد آن در صنعت ساختمان سازی و صنایع می‌باشد. خرید و فروش این نوارها به شکل مربع و مستطیل در ابعاد کوچک صورت می‌گیرد. کاربرد عمدۀ آن‌ها را می توان در ساخت درب و پنجره‌های ساختمان، راه پله‌ها، نرده کشی ساختمان و غیره مشاهده نمود. علاوه بر آنکه کاربرد عمدۀ پروفیل‌ها را می‌توان در طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی مشاهده نمود. چون دارای یک سری ویژگی‌های ظاهری جذاب و براق می باشند. جهت خرید انواع آن می توانید با کارشناسان فروش شرکت لئون پارت تماس حاصل فرمائید.

بیشتر بخوانید: قرنیز چیست؟

امیدواریم از خواندن این مقاله رضایت داشته باشید. در ادامه نظرات خود را برای ما قرار دهید. همچنین برای مشاهده بیشتر نمونه کارها می‌توانید از کانال تلگرام ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *