کفشور

تفاوت کفشور استیل و برنجی

کفشور بامبو

تفاوت کفشور استیل و برنجی در چیست؟ سوالی است که ذهن خریداران کفشور را مشغول کرده است. کفشورها وسیله‌ای برای خارج کردن آب جمع شده سطح است. کفشورها انواع مختلفی دارند که هر کدام برای محیطی مناسب هستند. کفشور خطی، برنجی، سرامیکی، مربعی، پلاستیکی و…. از انواع کفشور نیز می‌باشند. اما تفاوت کفشور استیل و برنجی در چیست؟ با ما همراه باشید.

 

بیشتر بخوانید: تفاوت کفشور استیل با پلاستیکی

 

کفشور برنجی

این محصول از شکل زیبایی بالایی برخوردار است. طرح‌های مختلفی دارد از جمله کفشور برنجی زرد طلایی، برنجی خطی، برنجی کروم براق، رزگلد یا برنز و  …. می‌باشد. اگر تنها از آلیاژ برنج استفاده شده باشد قیمت بسیار بالایی دارد. برای پایین آمدن قیمت آن از سرب و آلومینیوم استفاده می‌کنند. به همین جهت در برابر مواد اسیدی مقاومت کمتری را از خود نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: تفاوت گاتر و کفشور خطی

 

کف شور استیل

در شکل‌های مربع و دایره بیشتر تولید می‌شوند. ابعاد کفشور استیل ده در ده سانتی‌متر است. کفشور استیل خطی در اندازه‌هایی به عرض ده، شصت و هشتاد سانتی‌متری نیز تولید می‌شود. این کفشور از بوگیر و سیفون برخوردار است. تنوع در طرح و اندازه‌های این محصول بسیار فراوان است. انتخاب هر یک از این کف شورها با توجه به مکان مورد استفاده صورت می‌گیرد.جنس آن استیل و ضد خش است. در برابر مواد شوینده‌های اسیدی از خود مقاومت بالایی نشان می‌دهد. طول عمر آن بیشتر است. ضد زنگ است و مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد.

بیشتر بخوانید: کفشور چیست

 

تفاوت کفشور استیل و برنجی

  • کفشور برنجی دارای شکل و طرح زیباتری نسبت به نوع کفشور استیل است
  • کفشور استیل از لحاظ قیمت به صرفه تر از نوع برنجی است.
  • کفشورهای برنجی نسبت به مواد شوینده اسیدی مقاومت کمتری دارند.
  • کفشورهای استیل ضد زنگ، ضد خش و مقاومت بالایی دارند.

 

امیدواریم از خواندن این مقاله رضایت داشته باشید. در ادامه نظرات خود را برای ما قرار دهید. لئون پارت تولید کننده انواع کفشور استیل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *