پروفیل آلمینیوم, پروفیل خطی نوری

نور خطی و نورپردازی در رستوران

در مقاله امروز از سایت فروشگاه لئون پارس می‌خواهیم درباره نور خطی و نورپردازی در رستوران صحبت کنیم. با ما همراه باشید. نور خطی و نورپردازی در رستوران خیلی مهم می‌باشد. هر قدر خلاقانه‌تر و زیباتر دکوراسیون خود را بچینید میتوانید جلب توجه بیشتری داشته باشید.

 

معرفی محصول: نور خطی یک سانتی

 

رستوران و نورخطی چه ارتباطی دارند؟

رستوران‌ و نور خطی با یکدیگر ارتباط مستقیمی دارند. یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین عامل در طراحی دکوراسیون نورپردازی آن است. همه این مدل‌های نورپردازی تاثیر بسیار بالایی در دکوراسیون دارد حالا نحوه اجرا هر کدام از این روش ها تاثیر بسیاز زیادی دارد. نور خطی ها در نورپردازی این دکوراسیون ها بسیار کار آمد هستند و تمام روش های نور پردازی را میتوان با آن اجرا کرد.

 

بیشتر بخوانید: نور خطی

 

به کمک مدل‌های آویز می‌توان انواع مدل‌های لوستری به شکل‌های هندسی در اورد. ال ای دی های استفاده در این نور خطی ها میتواند به رنگ سفید یا زرد باشد اما شما می‌توانید از رنگ های متنوع استفاده کنید. در مدل‌های توکار معمولا در هر مکانی را که بخواهید می‌توانید نور پردازی کنید حتی کف زمین و دیوار ها. مدل‌های روکار را نیز قابلیت استفاده در فضاهایی که امکان نصب به صورت آویز یا توکار نیست وجود دارد. پروفیل‌های این نور خطی‌ها نیز زیبایی بسیار خوبی دارد و باعث جذابیت آن می‌شود.

 

نورخطی در رستوران

نوردهی نور خطی در رستوران ها

نوردهی نور خطی در رستوران‌ها نورپردازی زیادی به فضای شما می‌دهد و فضای ما را روشن می‌کند و قسمتی قصد داشته باشید که تاریک تر از حد معمول باشد اما باید پخش شوندگی نور در این محل ها به خوبی رعایت شود. برای میزان شدت نور شما دو گزینه در اختیار دارید یا از نور خطی با عرض های متفاوت استفاده کنید یا میزان ال ای دی داخل آن ها را کاهش دهید.

 

بیشتر بخوانید: مهمترین مزیت چراغ خطی

اما در مورد پخش شوندگی نور اینطور بگوییم که در نور خطی ها قسمتی وجود دارد به نام دفیوزر که ابتدا نور از آن عبور کرده و آن شدت. نور را خنثی می‌کند و باعث پخش شدن نور می‌شود به شکلی که نه چشم را اذیت می‌کند و نه باعث تغییر رنگ نور می‌شود. اگر به دنبال راهی برای نورپردازی در رستوران‌ها می‌گردید یکی از بهترین گزینه‌ها استفاده از نور خطی‌ها می‌باشد. ارائه نور بسیار مناسب و تکنولوژی به روز و طراحی‌های مدرن به راحتی پاسخگو به نیاز شما خواهد بود.

امیدواریم از خواندن مقاله نور خطی و نورپردازی در رستوران رضایت داشته باشید. در ادامه نظرات خود را برای ما قرار دهید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *