پروفیل آلمینیوم, پروفیل لبه پله

ترمز پله آلومینیومی تک

ترمز پله آلومینیومی تک که به ترمز پله آلومینیومی تک کانال نیز معروف است به نوعی طراحی و ساخته شده است که 4 سانت از قسمت جلویی پله را پوشش می‌دهد. قسمت جلویی این ضد لغزش پله نیز به گونه‌ای است که دارای حالت نیم دایره یا همان کرو می‌باشد. بنابراین با این نوع طراحی قسمت جلویی پله نیز پوشانده می‌شود که باعث زیبایی نمای پله و مانع شکستن و یا ترک برداشتن آن می‌شود.

 

مشاهده محصول: ترمز پله آلومینیومی ساده با یک نوار شبتاب

 

جنس اصلی این ترمز پله، آلومینیومی می‌باشد و با داشتن یک کانال که در آن یک ردیف پی وی سی شیاردار قرار می‌گیرد که می‌تواند اصطحکاک و فرسایش را روی کفش افراد ایجاد کند و کاملا وظیفه خود را در قبال یک ترمز پله انجام می‌دهد محصولی که می‌تواند به عنوان ضد لغزش نیز آن را شناخته می‌شود. ترمز پله آلومینیومی تک یا همان ترمز پله دو کانال به صورتی طراحی و ساخته شده است که در واقع می‌تواند ۸ سانت از پله را پوشش دهد.

 

مشاهده محصول: ترمز پله تخت دو کانال

 

یکی از مزیت‌های این ترمز پله آلمینیومی تک این است که شما می‌توانید در قسمت رویه رنگ بندی های مختلفی را به وسیله پی وی سی ایجاد کنید و آن را با دکوراسیون های خود ست کنید و یا به رنگ دلخواهتان برسید. بدنه اصلی ترمز پله آلمینیومی تک این ضد لغزش همانطوری که از اسم آن مشخص است از جنس آلومینیوم میباشد که میتو.اند در شرایط جوی نامناسب دوام بسیار بالایی داشته باشد.

ترمز پله آلمینیومی چیست؟

هر ساله تعداد زیادی از افراد در اثر بی احتیاطی از پله سقوط می کنند. بنابراین باید به دنبال راهکاری بود تا این خطر را کاهش داد.به همین دلیل نیازمند کنترل پی در پی پله ها هستید. یکی از راهکارهایی که می توان در نظر گرفت این است که از ترمز پله استفاده کنید. ترمز پله آلمینیومی به نام های ترمز پله ضد لغزش، ترمز پله فیک استپ و فکس استپ نیز شهرت دارد.

بیشتر بخوانید: ترمز پله آلمینیومی دوبل

 

نحوه نصب ترمز پله آلومینیومی تک

نحوه نصب این ترمز پله ها بسیار اسان میباشد و به راحتی  می‌توان انها را نصب کرد:

پیچ و رول پلاک:

محل هایی که محمدودیتی برای سوراخ کردن سنگ و کف زمین وجود ندارد میتوان به راحتی این ضد لغزش پله را به زمین پیچ کرد.

چسب مخصوص:

اما اگر هنگام پیچ کردن محدودیتی باشد از چسب مخصوص که چسب آهن و پلی اوران میباشند این چسب ها بسیار مقاوم و دارای دوام بالایی هستند.

 

کاربرد ترمز پله آلومینیومی تک

ضد لغزش تخت مناسب محل هایی است که دارای تردد بالا هستند محل هایی مانند: بیمارستان ها, رستورانها, کافی شاپ, مجتمع ها مسکونی؛ ادارات و ….

 

استفاده از آلومینیومی 6063 به این دلیل است که در شرایط جوی مختلف کاملا مقاوم است و هیچ تغییری در ساختار آن ایجاد نمیشود .

  • به وسیله چسب پلی اورتان و آهن این نوع چسب دارای دوام بیار قوی و ضد آب  است و نصب ساده ای نیز خواهد داشت
  • پیچ و رولپلاک در محل هایی که محدودیتی برای پیچ کرد و سوراخ کردن سنگ ندارد میتوان آن را به زمین پیچ کرد

ضد لغزش آلومینیومی دوبل مناسب محل هایی است که دارای تردد بالا هستند مکان هایی مانند : بیمارستان ، رستوران ها، مراکز صنعتی و … است

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *