پروفیل آلمینیوم, پروفیل لبه پله

ترمز پله دوبل تخت

ترمز پله دوبل تخت سرگیر در واقع از خانواده سرگیرهای دوبل هستند و خواهان زیادی در عرضه ساختمان و دکوراتیو داراست. تفاوت اصلی این ضد لغزش با سرگیرهای دوبل فقط در لبه جلویی آن می‌باشد در مدل قبلی لبه جلویی به صورت کرو میباشد. این مدل ترمز پله هشت سانت از قسمت جلویی پله را می‌پوشاند. قسمت جلویی این ترمز پله به گونه‌ای است که باعث پوشش لبه پله نیز می‌شود. قسمت رویی این مدل از دو ردیف pvc شیاردار پوشیده می‌شود برای قسمت رویه و جلویی نوار شبتاب تعبیه شده است.

 

مشاهده محصول: ترمز پله آلومینیومی ساده با یک نوار شبتاب

 

ترمز پله چیست؟

ترمز پله به نام های ترمز پله ضد لغزش،ترمز پله فیک استپ و فکس استپ نیز شهرت دارد. هر ساله تعداد زیادی از افراد در اثر بی احتیاطی از پله سقوط می‌کنند. بنابراین باید به دنبال راهکاری بود تا این خطر را کاهش داد.به همین دلیل نیازمند کنترل پی در پی پله ها هستید. یکی از راهکارهایی که می توان در نظر گرفت این است که از ترمز پله استفاده کنید.

خطرات ناشی از لیز خوردن به هیچ عنوان قابل پیش بینی نیست ولی میتوان با استفاده از ترمز پله یا همان ضد لغزش این خطرات را کاهش داد استفاده از ترمز پله ها علاوه بر جلوگیری از لیز خوردن و ایجاد اصطحکاک و فرسایش باعث بخشیدن جلوه ی زیبا و شکیل به پله و ساختمان میگردد.

 

ساختار ترمز پله دوبل تخت

این پی وی سی ها به صورت آچ دار و شیار دار هستند که به راحتی باعث ایجاد اطحکاک میشوند. مابین این دو نوار پی وی سی شبرنگی قرار دارد که باعث می‌شود لب پله دوبل تخت در شب نیز مشخص باشد و مرز پله ها مشخص کند.  اگر نگران رنگ بندی رویه این سرگیر پله هستید، خیالتان راحت PVC ها را میتوان در رنگ بندی مختلفی تولید کرد. پس اگر رنگی مد نظرتان است میتوانید آن را سفارش دهید.

 

بیشتر بخوانید: ترمز پله آلمینیومی دوبل

 

ضد لغزش تخت مناسب محل‌هایی است که دارای تردد بالا هستند محل هایی مانند:

  • بیمارستان ها
  • رستوران ها
  • کافی شاپ
  • مجتمع مسکونی
  • ادارات
  • و ….

استفاده از آلومینیومی 6063 به این دلیل است که در شرایط جوی مختلف کاملا مقاوم است و هیچ تغییری در ساختار آن ایجاد نمیشود.

 

روش نصب

روش نصب  ضد لغزش دوبل تخت همانند مدل دوبل است:

  1. نصب به وسیله چسب: ضد لغزش را میتوان به وسیله چسب پلی اورتان و آهن در محل مورد نظر نصب کرد این چسب ها ضد آب و بسیار مقاوم هستند .
  2. نصب به وسیله پیچ: اگر محدودیتی در سوراخ کردن زمین یا سنگ ندارید میتوانید به وسیله پیج یا چسب این سرگیر را در محل نصب کنید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *